Saturday, September 22, 2007

رفتم کلاس سوم


7 comments:

Anonymous said...

setareh azzizam
roze avale madrseh khosh bashad
omidvaram dostan jadedi payda koni va dar harr zaman movafagh bashi
Love You
daei
Daydad

Anonymous said...

ستاره عزيزم روز اول مهر به تو نازنينم كه عزمي راسخ وهمتي بلند داري براي دست يافتن به بهترين ها تبريك مي گويم .الهي كه فداي دست هاي كوچولوي خوشگلت بشم .قربرون اون قدت با اون روپوش خوشگلت دلم آبه كه زودتر تو را در روپوش جديدت داخل مدرسه وبا بچه هاي مدرسه ببينم .دوستت دارم هزاران هزار بار

Anonymous said...

ستاره قشنگم روز اول مهر را تبريك مي گويم .قربون تو دختر خوشگلم بشم كه هميشه مايه سرافرازي من هستي از مامان خوبت تشكر مي كنم كه تو را آنقدر لايق وخوب تربيت كرده .و زحمات زيادي برايت مي كشد .ياد اون روزي كردم كه خيلي كوچك بودي ونماز و ورزش يادت مي دادم و تو عزيزم چقدر سريع و عالي ياد مي گرفتي .قربون شكل ماهت اميدوارم هميشه موفق باشي

Anonymous said...

خواهر خوشگلم ستاره نازنينم دوستت دارم كلاس سوم به تو عزيزم مبارك باشد.

Anonymous said...

ستاره عزیزم روز اول مهر کلاس سوم را تبریک می گویم امید دارم تو دختر باهوش ودرسخوان با موفقیتهای روز افزونت که با عث افتخار ما می شوی از مادرت بخاطر زحمات زیادش ممنونم وتشگر می کنم

ستاره سینائی said...

از همه شما عزیزان که زحمت کشیده ایدو
چند سال همین زحمتها را کشیده اید متشکرم

Anonymous said...

سال جديد مدرسه براي خواهر خوشگلم مبارك.ميدونم كه مثل هميشه با كمك استعدادت و تلاشي كه ميكني موفق خواهي بود.من هم بهترينها را براي تو و مامانت ارزو ميكنم .
and also,come again soon to see us,ok?promise?