Thursday, November 1, 2007

رفتگر زحمتکش


موضوع انشا مدرسه ما این بود که نامه ای به یکی از کسانی که برای پاکیزگی محل زندگی شما زحمت می کشند بنویسید
من یک شعر گفتم که برای شما مینویسم
ای رفتگر عزیز بشنواز شادیمان
بشنو از غم دل و بشنو از زاریمان
اگرچه مردم زباله میریزند
اما ما چی کار کنیم بعضی ها گوش نمیدهند
اگر ما هم سعی کنیم به بزرگترها بگوییم چه کار کنند
شاید هم کار کنند غم دل تو را پاک کند
ولی باید تکرار نکنندخیابان ها را کثیف نکنند
و ما را هم خوشحال کنندیک جشن هم برپا کنند
یا شاید فداکاری کنند آسمان را آفتابی کنند
دلی داشته باشند مانند آب
و حالا باید بگویم خدانگهدار

6 comments:

Anonymous said...

سلام ستاره جون
شعر قشنگی گفتی
اگه همه ما مثل تو یاد بگیرند از کسانی که برایشان زحمت می کشند تشکر کنند آدمها انگیزه بیشری برای خدمت کردن پیدا می کنند و دلهاشان هم با هم مهربانتر می شود
خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم

Anonymous said...

به به چه شعر قشنگي
منم هم سن تو بودم شعر مي گفتم
وقتي ميرم تو كوچه
توگوش من ميپيچه
الان مامان ميادش
ميترسم از فريادش ....

Anonymous said...

عزيز دلم الهي كه فداي تو و آن دستهاي كوچيكت كه مي توان بزرگ شدن تو نازنين رااز لابه لاي كلماتت از عمق نگاهت و از همه و همه رفتارت ديد .خوشگل نازم از اين همه احساس و توانايي تو نازنين براي ابراز نظرت خوشحالم . خدا حفظت كند كه چراغ دل مايي

Anonymous said...

گل ستاره ام سلام
چه زيبا ياد ما بزرگتر ها دادي كه قدر زحمت ديگران را بدانيم
آينده با شما فرزندان فهيم بهشت خواهد بود
حقا دختر مامانت هستي در انتخابهايت بيست

Anonymous said...

ستاره عزيزم روز دختر به تو خانم خوشگل مبارك .فداي تونازنينم

Anonymous said...

نازنين دخترم سلام
متاسفانه بنا بر قولي كه به خودم داده بودم گرفتار مسافرت وكار ترم تدريس ام شد ام وبه قولي شد ولي دنبالش هستم